ZAPROSZENIE DRUKOWANE
Projekt zaproszenia na konferencję prasową inaugurującą II edycję kampanii „Czas na wzrok 40+” firmy Essilor.
PLANSZE INFORMACYJNE
Projekt plansz informacyjnych na konferencję prasową inaugurującą I edycję kampanii „Czas na wzrok 40+” firmy Essilor.
TAPICERKA NA KRZESŁO
Projekt tapicerki na krzesło dla dzieci, z motywem pirata. Produkt dostępny w ciągłej sprzedaży.
TAPICERKA NA KRZESŁO
Projekt tapicerki na krzesło dla dzieci, z motywem księżniczki. Produkt dostępny w ciągłej sprzedaży.
LINIA GRAFICZNA DLA FLYING BAG
Projekt linii graficznej dla inicjatywy „Flying bag”: kampanii na rzecz lżejszych plecaków w szkołach, zainicjowanej przez uczennicę, Kirę Sukhoboichenko.
IDENTYFIKACJA – DOMY URSYNOWSKIE
Projekt identyfikacji wizualnej dla osiedla domków jednorodzinnych w Warszawie. Wykonanie logotypu, opracowanie dominującej linii graficznej oraz 6 projektów banerów reklamowych.
TROFEUM SPORTOWE 2
Projekt trofeum sportowego, wykonanego w technologii wtrysku wysokociśnieniowego. Zakres prac: projekt, wizualizacja (rendering modelu 3D), dokumentacja techniczna.
Trofeum sportowe
Projekt trofeum sportowego z ceramiki dla firmy Tryumf – największego producenta w Polsce. Zakres prac: projekt, wizualizacja (rendering 3D), dokumentacja techniczna.
Tour de france
Projekt infografiki dla Eurosport, prezentującej kluczowe dane nt. wyścigu Tour de France. Materiał dla dziennikarzy.
CZAS NA WZROK 40+
Cykl grafik na Facebooka dla kampanii edukacyjnej „Czas na wzrok 40+” (1. edycja). Projekty graficzne (teksty po stronie klienta)